Plan je bezoek

Arrangementen

Een bezoek aan het Museum Opsterlân wordt helemaal bijzonder als je kiest voor een arrangement. Bij uitstek geschikt voor familiedagen, uitstapjes van verenigingen, kinderfeestjes of de jaarlijkse personeelsreis van je bedrijf. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden.

Denk aan een rondleiding door het museum en/of door het mooie Gorredijk met zijn monumentale geveltjes uit de 18de eeuw en als afsluiting een High Tea.

Combineer je bezoek

Download bijvoorbeeld de izi.travel app en combineer je bezoek aan Museum Opsterlân met een wandelroute.

Ga je liever niet aan de wandel? Geen probleem! Museum Opsterlân is een Toeristisch Informatie Punt, dus je kunt ook bij ons terecht voor andere activiteiten in de omgeving. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden of kom gezellig een keer langs.

Toegangsprijzen

Kinderen 4 t/m 12 jaar€3,00
CJP / 12 t/m 18 jaar€5,50
Volwassenen€6,50
Groepen vanaf 10 personen€5,50 p.p.
Vrienden van het museumgratis
Museumjaarkaart houdersgratis

Museumcafé en winkel

Hoofdstraat 59