18 juli 2024

Zondag 21 juli Bert Looper als gastheer bij de Jan Loman expositie

Nieuwsgierig naar de achtergronden bij onze tentoonstelling 'Door de ogen van Jan Loman'? Komende zondagmiddag zijn we extra geopend, én is Bert Looper aanwezig als gastheer! Een betere reden om langs te komen kunnen wij niet bedenken, dus tot zondag!

15 juli 2024

Tweedelige workshop papier scheppen en patronen maken VOL

Wat een succes: de tweedelige workshop papier scheppen en patronen maken is helemaal vol! Wilt u ook eens creatief aan de slag in Museum Opsterlân? Houd dan onze website en Facebookpagina in de gaten voor nieuwe workshops.

3 juli 2024

!!VERPLAATST!!

Wegens te weinig belangstelling wordt de lezing van Bert Looper van donderdag 4 juli verplaatst naar donderdag 12 september. Zin in een mooi verhaal over de wilde jaren van Opsterland, over kunst en kunstenaars in de jaren ’60 en ’70, een periode waarin in de gemeente bijzonder creatieve en kunstzinnige dingen gebeurden? Meld je dan nu aan via info@museumopsterlan.nl!